Dag 271 - FFK-slutprov och mattebetyg

Ännu en punkt kan nu bockas av på min att göra lista efter att idag ha gjort FFK-slutprovet. Mycket skönt att ha det över. Nåt som inte är lika skönt är att min idé till studentpresent gick i stöpet när jag idag gick in i affären och ingenting var som jag ahde tänkt mig. Jag får hoppas att min syster älskar mig ändå trots det lilla hon får. Imorgon kommer jag sitta på CDG vid den här tiden. Mitt plan går inte förrän 20.15  men min värdmamma tidspessimisten tycker man ska vara på den säkra sidan. Hon kan inte skjutsa mig ända ut utan jag får ta flygbussen från Porte Maillot men det ska nog gå :)
Fick mvg på matte-nationella, ingen aning om vilken poäng lr om det var nära vg lr så men jag klarade mvg iaf. Hon frågade om jag ville se provet men då skrek jag nej och sprang iväg. Soft iaf. Ska sluta vara så hård på mig själv efter prov tror jag. Kanske.

Nu ska jag packa det sista och sen blir det nog middag. Förhoppningsvis iaf, är jättehungrig. Det blir väl ratatouille som vanligt kan jag tro, nu när vi inte äter kolhydrater längre.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Fia

Kul att matten och engelskan gick så bra - grattis! Ska bli kul att träffas i nästa vecka.

Kram

2011-05-27 @ 07:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0