Dag 267 - Packningsproblem...

Nej jorden gick inte under igår - sicken tur! Idag har jag åkt på busstur med Hanna, Thomas, Mimi och Agnes. Det var en uppgift för FFK:n så nu är det ännu en sak mindre att göra. Jag har försökt fortsätta packa men det är sjukt svårt att uppskatta hur mycket alltihop väger. Min värdfamilj har nämligen ingen våg. Något jag tyckt varit jättebra fram tills nu. Inte heller blir det bättre av att jag ska köpa med 2 kg ost och 1 kg gåslever (uuuäää) till Johannas student. Inte heller vet jag vad AirFrance har för policy på övervikt. jag vet att jag får ha 23 kg i stora bagaget och 12 kg i handbagaget men sen om man ahr mer har jag ingen aning om vad som händer. Jo nu vet jag, man får betala 55 euro om det överstiger 23 kg - nej tack! Det skippar vi! Men hur tusan ska jag veta om jag har för mycket i? Åååhh vilka problem man har alltså, men det blir ju så pinsamt om jag får ställa mig fram för alla och börja klä på mig kläder för att minska vikten.
Detta tåls att tänka på
Lite bilder från helgen



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: agniz i zandis

hej kung frish! jag tycker du helt enkelt ska införskaffa dig en billig våg. på så sätt behöver du inte betala 55 euro. hihi. längtar tills vi ses. PUSSS

2011-05-23 @ 22:02:30
Postat av: Anonym

Glid runt i paris och leta efter en praktisk resväskevåg. En liten digital låda med en krok som visar vad väskan väger ;) As nice!

2011-05-24 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0