Dag 266 - Sol, sol, sol - JA!

Hallihallå! Ännu en härlig lördag i Paris och nu är det fina vädret tillbaka. Så himla skönt och jag ska ligga ute och steka och plugga hela dagen har jag tänkt. Frågan är bara om jag kan få någon med mig... Det ärdet jobbiga med att bo i en så stor stad, att alla avstånd är så långa!

Igår var vi hos Mimi och lagade middag och firade Linn. Att laga middag till 18 pers är inget jag vill göra igen, fy fan vad stressigt och jobbigt och krångligt. Men när maten blev klar blev det hur mysigt som helst och jag åt hur mkt som helst också och blev så himla mätt. Kvällen var hur lyckad som helst men en bit efter tolv drog de andraut och då åkte jag hem (såklart) lite tråkigt men that's life. Den positiva sidan med det hela är att jag då vaknar av mig själv vid åtta och kan utnyttja hela dagen. Om jag sen gör det eller inte är väl en annan fråga.

Veckans babe blir en ung Brad Pitt!

Ett stort grattis till min syster Johanna också för att hon nu är helt färdig med gymnasiet!
Grattis!
Nu ska jag kolla klart på A walk to remember innan jag går ut i solen.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0