Dag 264 - Sovmorgon!

Idag har jag sovmorgon till 10.25!! Helt galet, jag börjar ALDRIG så sent. Varje dag är det antingen 8.10 eller 9.10 så det här är rena rama lyyyxen! Nåt jag blir irriterad på är bara att igårblev det fint väder på eftermiddagen och då hade jag såklart kavaj och svarta jeans och nu idag är det totalt mulet. Jag vill att det ska vara strålande sol hela tiden så att jag kan få åtminstone lite färg innan jag kmr hem till Sverige. Hanna och Ebba kommer såklart ändå vara brunare, tor inte att jag förväntar mig nåt sånt, men det vore nice att inte se ut som ett levande lik bredvid dem.

Nu sa jag bara chilla i tjugo minuter innan jag går till skolan.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Ögat

JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET OCH LÄNGTAR TRÈS MYCKET TILL VI ÄTER KEBAB DEN TREDJE JUNI, FARVÄL!

2011-05-19 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0