Dag 294 - Sista dagen

Nu är den kommen. Dagen jag i september aldrig trodde skulle komma. Nu är mitt Parisår slut. Jag lämnar så mycket bakom mig insåg jag imorse. Kanske inte en värdfamilj som blivit som en riktig familj eller en miljon franska vänner för det har jag inte men så mycket annat. Alla minnen, allt vi har gjort, skolresorna, Iman, de jobbiga stunderna  och de underbara men framförallt alla SSP-elever. Det finns så många här som jag kommer sakna så otroligt mycket och då känns det så bra att de faktiskt bor i Sverige åtminstone och inte i ett annat land. Igår på avslutningen var det mycket tårar när man sa hej då till alla. Jag grät dock ytterst lite, bara litegrann när Robin började gråta bredvid mig i kyrkan. De flesta träffade jag igen senare på kvällen men picnicen som skulle bli den mysiga lilla avskedspicnic som jag hade tänkt mig blev inte av. Det regnade. Kvällen blev väl ingen höjdare (tyvärr) men jag fick ändå vara med en del av alla de underbara människorna här och det  räcker för mig.


Nu är året slut så nu tar även bloggen slut. Det här blir det sista inlägget i min offentliga dagbok. Nu bär det av hem till Sverige <3

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG HAR ALDRIG BLIVIT LYCKLIGARE AV ATT LÄSA ETT BLOGGINLÄGG AV DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-18 @ 11:40:54
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: AGGEee forsberg

åh vad mysiga bilder och JAAA SNART SES VI KUNG FRISH!!! <3

2011-06-19 @ 20:28:22
Postat av: Ylvis

FAN VAD SKÖNT ATT DU ÄR HEMMA! nu får du starta en ny blogg där du skriver om ditt liv här hemma. den ska heta fridaiuppsala PUSS

2011-06-21 @ 15:44:48
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 08:59:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0