Dag 292 - Sista shoppingen och fika

Idag var det s.k. pack- och städdag men då jag redan är klar med allt det (nästan) så utnyttjade jag och Sofie den till mkt mer värda saker. Först åkte vi till Méderic för att lämna lite grejer och då blev vi bjudna på lunch av Micke - Pannkakor! Vilken lycka! Har inte ätit pannkakor en endaste gång på de här tio månaderna tror jag faktiskt. Sen åkte vi vidare och gjorde lite secondhandshopping (gjorde shopping... riktigt förstörd av franskan, låter det vara kvar bara därför) Blev en skjorta och ett par shorts, mkt trevligt. Vi köpte också extremt goda körsbär. Vi konstaterade båda två
 att det nog äör de godaste körsbären vi ätit.
 
Och ja det blåste lite, det är därför både mitt och Sofies hår står åt alla håll...
Vid tre bar det av tillbaka till Méderic för Sofie skulle ha körövning så jag satte mig och tittade på och lyssnade. Efter ett tag la jag mig ner i kyrkbänken och somnade. När Soife sen satt och övade samma låt en miljon gånger tsms med Hanna och Ingrid tog jag en kaffe med Martina, Hanna, Maja och Astrid i församlingssalen. Det var väldigt mysigt men sen insåg jag och Sofie (hon joinade oss sen) att vi var tvungna att åka till Auchan och handla inför morgondagens champagnefrukost. Så det har vi gjort nu och det kommer nog bli hur mysigt som helst. Insåg ocksp idag att det här är min sista natt i mitt rum och i min säng eftersom jag sover hos Sofie imorn - sjukt!
Nus ka jag läsa ut One Day och sen ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0