Dag 291 - Frozen yoghurt och Jared Leto i le Marais

Efter skoland idag åkte jag, Greta, Sofie, Clara, Emma och Robin till le Marais. Där fick vi syn på vad vi tror till 99 % säkerhet  var Jared Leto. Clara svor på sitt liv och jag väljer att tro henne. Jag träffade alltså jared leto idag - sånt som händer i Paris. Sen gick vi och köpte frozen yoghurt. Galet gott eftersom det var så varmt idag, inte soligt men sjukt kvavt. Mitt nyttiga liv går inte så bra nu de senaste dagarna här alltså. Som igår på avslutningsmiddagen kunde jag ju inte gärna tacka nej till desserten men jag skrapade bort grädden. På tal om avslutningsmidddagen blev det sjukt lyckad! Alla hade jättekul och både elevernas och lärarnas spex blev superbra. de första timmarna var jag sinnessjukt stressad och höll på att gå in i väggen nästan. Jag var med i festkommittén, i spexetoch dessutom toastmaster och inte hjälper det då att rektorn säger att man har förstört hela middagen och borde få betala extra för att man hade gett ut hemliga uppdrag till alla som man hade spenderat timmar med att göra (jag och Linnéa). Himla arg och ledsen blev jag då. Men på det stora hela var kvällen verkligen jättelyckad. Synd bara att jag knappt hann ta några foton alls. Ska sno från facebook sen har jag tänkt :)
Här kommer ett litet smakprov iaf


Glada nyheter! Jag får sova hos Sofie på Fredag! Det innebär att även jag kan få vara med alla underbara människor här och fira sista kvällen i Paris! Jag är så glad över det!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0