Dag 289 - Praktikrapport och teaterpremiär

Dagen började med att jag mötte Sofie i korsningen och att vi sedan åkte till Méderic för att skriva praktikrapport. Det tog en och en halv timme sen var jag klar. Sjukt skönt. Vi hade fått sex timmar på oss men aldrig i livet att jag skulle skriva så länge. Jag orkade inte ens läsa igenom. Efter det var det lunch, sjukt god kycklinggryta med klyftpotatis och vitlökssås. Sen hade vi festkommittémöte med Karin och planerade inför avslutningsmiddagen imorgon. Har massvis att göra men det får väl gå. Eftermiddagen tillbringade jag sedan med teatergänget med att förbereda inför pjäsen. Första föreställningen var kl sex och den andra kl åtta. Det gick väl helt okej men vi glömde oss då och då vilket inte är så konstigt då vi knappt hunnit öva igenom allti en följd. Men på det stora hela är jag nöjd. Fick fler komplimanger förmin prästoutfit än vad jag fått sammanlagt det här året.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0