Dag 287 - Parc d'Asterix

idag åker vi, hela klassen, till nöjesfältet Parc d'Asterix - JAAAAAAA! Jag älskar att gå på nöjesfält så det ska bli så himla kul. Dessutom har väderleksrapporten ändrats så det ska vara sol ändå :D Orkade inte skriva någonting om min sista praktikdag för det fanns egentligen ingenting intressant att säga. Men nu är praktiken över och det känns extremt bra. Mindre bra känns det att vi har premiär för vår teater på måndag och jag kan inte mina repliker alls. Nu måste jag springa,
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 15:04:17
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0