Dag 285 - Fjärde dagen på praktiken

Inget strul med kollektivtrafiken idag! SCORE! Har spenderat i princip hela dagen sittandes på golvet med att rensa lådor och markera vad som fanns i dem. Inte så kul. Dessutom fick jag sjukt ont i ryggen. Den värker fortfarande lite. Imorgon är sista praktikdagen. Känns otroligt skönt faktiskt. Hoppas på att väderleksrapporterna inte stämme roch att det blir bra väder på lördag när vi ska till Parc Asterix. Jag orkar inte gå på nöjesfält en hel dag i regn. Då är det inte ens roligt. Fast det kanske är lite folk då och det vore ju nice... Världens bästa Hanna Lena Svensson skickade idag världens bästa sms, jag blev så himla glad :D
Nu ska jag fortsätta läsa One Day som jag lånat av en annan bra tjej - Ebba Carin Fredrika Berg. De två tjejerna ska det spenderas mycket tid med i sommar. Då ska vi catch up med varandra :)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0