Dag 282 - Första dagen på praktiken

Idag hade jag min första dag som praktikant på Pricer. Allting gick jättebra även om jag kanske inte gjorde så mycket. Alla var jättetrevliga och alla duade varandra vilket är väldigt ovanligt här. Idag fick jag lära mig en massa om företaget, produkterna och deras kunder och sen på eftermiddagen fick jag följa med på ett försäljningsmöte. Sedan fick jag skjuts av Charles till Place de Clichy så att jag kunde ta metron till Méderic för att ha teater. Käkade middag där och teatrade lite men var sedan tvungen att gå hem för att skriva min loggbok, vilket tog mkt längre tid än jag trodde, och nu ska jag sova eftersom jag måste upp så tidigt imorgon. Hade tänkt skypea först med nån i familjen men nu är ingen inne så det får väl va.


Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0