Dag 280 - Back in Paris!

Nu är jag tillbaka i den så kallade städernas stad (håller inte riktigt med om det). Som alltid var det vemodigt att säga hej då till familjen även om det endast är för två veckor den här gången. De här två veckorna ska jag praktisera, spela upp teatern och ha avslutning. Däremellan ska jag försöka hinna med lite shopping och kanske att gå på operna. Vi ändrade mitt hemresedatum idag till den 18 istället för den 21 för att jag och Johanna flyger till London den 23!! Det kändes lite för jobbigt att bara vara hemma en dag men nu blir detju lite kortare tid här men av 300 dagar kände jag att jag kunde offra tre.

Imorgon ska jag äta brunch med Hanna och hennes familj som är här. Snälla Lars-Rune har nämligen bjudit med mig. Det ser jag fram emot. Nu ska jag nog sova. Ska lägga upp bilder från studenten så fort jag fått dem skickade till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0